▲ Вгору
Cезон «Літо — 2019»
22 грудня — 7 січня


Про мобільні телефони

В «Каштані» ми не дозволяємо дітям користуватися мобільними телефонами та зберігати їх у себе. Така позиція табору зумовлена рядом об’єктивних причин, що підкріплені нашим багаторічним досвідом роботи з дітьми.

Чому не можна?

— Перешкода адаптації дитини

В руці дитини телефон стає мамою-татом-бабусею-дідусем, які за першим покликом дитини кидають всі свої справи і в любу пору доби несуться рятувати своє «нещасне ображене» дитя, якому просто хтось наступив на ніжку. Чи може дитина адаптуватися в таких умовах? Нащо Вам зайві хвилювання, тільки з-за того, що в сина чи доньки тимчасово зіпсувався настрій? Повірте, дитина не одна в темному лісі, поруч вожаті, друзі-однолітки, чуйні педагоги. Всі дорослі, які працюють в таборі стоять на сторожі спокою та благополуччя дітей. Ми служимо дітям!

— Порушення режиму дня

Дитина буде користуватися мобільним телефоном на протязі всіх режимних моментів: від тихої години до спортивних змагань та культмасових заходів. Це відволікає дитину від цікавих заходів, занять в майстернях, змагань, конкурсів, взагалі від реального життя та не дає відпочивати очам та організму в цілому. До речі, те ж саме стосується і інших гаджетів: плеєри, портативні ігрові приставки, колонки тощо.

— Псування, втрата або крадіжка телефона

Раніше бувало, що діти брали із собою на зміну достатньо дорогі телефони (ймовірно для того, щоб похизуватися перед однолітками). Телефон, як це часто буває і в дорослих, падав з рук, з кишені, бо дитина захотіла побігати або пограти, наприклад, у футбол. Телефон розбитий — і відпочинок зіпсовано. Також, телефон може бути викрадено і тоді це стає цілою трагедією для дитини і батьків. Починається ціла історія з розслідуванням. І вже загін не займається спортом, не грає в ігри, не репетирує — всі шукають телефон!

— «Віртуальний стіл замовлень»

Телефон дитини перетворюється в систему он-лайн замовлення всього: «купи мені…», «привези мені…», «чіпси, піца…», і звичайно ж «забери мене звідси…».

Як зв’язатися з дитиною?

Коли ви купуєте путівку в «Каштан», ви залишаєте свої контактні дані. У випадку необхідності адміністрація табору Вам зателефонує.

Якщо Вам необхідно зв’язатися з нами — ось наші контактні дані.

Якщо дитині щось потрібно (забув зубну щітку, привітати бабусю з днем народження, тощо) вона звертається до ДИРЕКТОРА табору і телефонує. Вожаті не мають робочих телефонів і щільно займаються дітьми свого загону, тому вони не мають часу на нескінчені розмови по телефону з батьками.

Keep calm або Зберігайте спокій!

Ми теж батьки і розуміємо, що ви хвилюєтеся: «як же там мій синочок, донечка — зовсім один, напевне, голодний, брудний, або взагалі — захворів!» Не хвилюйтеся та зберігайте спокій!

Дитина в таборі не одна. Вона серед своїх однолітків під наглядом вожатих-педагогів, які опікуються дитиною. Вони прослідкують, щоб дитина прийняла душ, почистила зуби, вдягла чисту одежу, білизну, привела до ладу волосся. Якщо раптом порвалося взуття, вожаті знайдуть рішення та повідомлять вам про проблему. Якщо дитині, не дай Боже, стало погано або вона отримала травму - на території табору є цілодобовий медичний пункт, де дитині нададуть кваліфіковану допомогу і одразу повідомлять Вам про проблему.

Долучайтесь до нашої групи у фейсбуці — там завжди свіжі фото, відео та новини з життя табору, і можливо саме ваша дитина розповість у своєму дописі про свої враження та пригоди у «Каштані»!










Державний заклад
Дитячий оздоровчий табір
«Каштан»
Науково-технічного комплексу
«Інститут електрозварювання ім. Є.О.Патона»
НАН України
Контактна інформація
+38(044) 205-20-59 (путівки)
+38(044) 251-67-09 (табір, директор)
+38(044) 251-67-10 (табір, бухгалтерія, путівки)
Як приїхати до табору?
с. П'ятихатки, 33 км Обухівского шосе,
Обухівский район, Київська область

Каштан в інтернеті:




Використовуються технології uCoz
Керування сайтом